emmametsala

Direktlänk till inlägg 31 juli 2013

bildbombar

Av Emma - 31 juli 2013 10:20

hejsan hejsan! 


igår så va jag på stan med johanna coh sandra.

Jag köppte en hel del.

just nu kan jag inte lägga ut bilderna för jag har inget bra internet men så fort jag har det så ska ja lägga ut en stor bildbomb av alla bilder som jag sagt att jag ska lägga ut!

igår på stan i alla fall så köppte jag 

äkta converse men liten plattå (extra sula)

en blå hoodie tröja!

en grå hoodie med vita ärmar

en tunn grå tröja med svarta ärmar och ett "X" vid halsen

"tippar" (till naglar) 

3 nagellack+4nagelfilar

iphone 5 hörlurar

spotify premium (1 år)

tuggummi

en klubba-godis spray

det va det jag köppte kan lägga ut bild på allt sen!

just nu jobbar jag! ja det är bara 5,5 timmar kvar så jag överlever! 

men nu ska ja jobab vidare så ja lägger upp bilderna när ja kommer hem! 

mahöres! ;) 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 28 juli 2013 21:05


shit vad jag älskar yran alltså!    ja kollade på, ansiktet, darin, syster sol, alice cooper, oskar lindros och massor med fler, jag åkte många karuseller som jag inte mådde så bra efteråt så polisen trode att jag hade drukigt! ja dansade med mån...

Av Emma - 27 juli 2013 11:46

Nu ska ja änsligen börja blogga regelbundet så länge jag tycker att det är kul! :)    igår började yran! wiiohoooo! äntligenj, som man längtar, ja kollade på darin och sen sprang jag mest bara runt! Jag åkte karuseller med Eva. Vi åkte massor med...

Av Emma - 22 juni 2013 12:29

Ja ska lära mig olika saker! Ja kommer vara skriva dom nu så kan ni söka på det om ni vill veta så kommer ja filma/ta kort varje dag ja tränar det så ska ja se om ja kan nå mina mål på 65-60 dagar! Jag ska lära mig( skriver dom på engelska bara för ...

Av Emma - 22 juni 2013 01:06

Hejsan! Ja kommer börja skiva mer idag!! (Kl är 1.05) så ja börjar min träning idag så stämmer mina scheman! Ja har tränings scheman nu så ja ska nå mina mål! Men nu ska ja sova! Gonatt människor! ? ...

Presentation


Halloj!
Det är ja som är Emma!
Ja skriver om det ja gör på dagarna men framförallt om min kärlek till dans och gymnastik! Hoppas ni gillar det.
Enjoy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards