emmametsala

Alla inlägg den 27 juli 2013

Av Emma - 27 juli 2013 11:46

Nu ska ja änsligen börja blogga regelbundet så länge jag tycker att det är kul! :) 


igår började yran! wiiohoooo! äntligenj, som man längtar, ja kollade på darin och sen sprang jag mest bara runt! Jag åkte karuseller med Eva. Vi åkte massor med karuseller och det slutade med att ja låg på en gräsmatta av att ja mådde så dålig. Då kom polisen fram till  mig och frågade hur jag mådde och så. Ja hade jätte kul igår. Idag ska jag nog träffa massor med kompisar, och idag ska ja gå på yran med Erikah!just nu sitter ja och jobbar. Det är inte så kul när man är själv hela tiden på jobbet, men men ja får pengar för det! idag ska jag också åka karuseller fast inte dom som ja åkte i gåe så att ja inte blir så yr. Men nu ska ja fortsätta jobba1 Hej då! (lägger ut bilder sen)

Presentation


Halloj!
Det är ja som är Emma!
Ja skriver om det ja gör på dagarna men framförallt om min kärlek till dans och gymnastik! Hoppas ni gillar det.
Enjoy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards